torsdag 2. februar 2012

Gjesteinnlegg - Nina Wemundstad


Hei, hei alle lesere!
 Nå er det blitt lenge siden sist, en liten oppdatering hadde kanskje vært fint? Jeg har fått i oppgave av Trine å legge igjen et lite innlegg dere kan kose dere med til neste gang. I to uker skal jeg - Nina - jobbe ved den søte interiørbutikken "Trine i Strømmen" sammen med Trine, der skal jeg lære om arbeidslivet og hvordan det er å starte sin egen bedrift.
 
I løpet av mitt opphold ved «Trine i Strømmen» skal jeg hjelpe Trine med å reklamere på hennes blogg, stille ut varer, ommøblere, rydde og vaske. Jeg skal også få opplæring i å bruke kassen.

Etter bare få dager her i bedriften har jeg fått et stort inntrykk om hvordan ting fungerer. «Trine i Strømmen» er en liten og intim butikk hvor bekjente og ikke bekjente møtes, de tar seg gjerne en kopp kaffe eller to og vil helst sitte igjen til etter stengetid. Jeg har tidligere arbeidet i litt større bedrifter der miljøet og mennesker har vært preget av stress, i denne lille butikken har jeg latt merke til den helt unike, rolige og hjemlige atmosfæren akkurat på grunn av bedriftens størrelse og intimitet.   


Vår – og sommerlige tallerkener og latte kopper i Pernilla White (Green Gate) med vakre blomsterprint.   


Disse boksene er i Pernilla White (Green Gate), de selges både sammen og hver for seg.     


Klem fra Nina og Trine i Strømmen. :)

2 kommentarer:

  1. Ja,på tide med et innlegg igjen ja Nina! Kjempefint;))
    Og du har helt rett i at det er en flott butikk, og selv om den er liten så er det hjerterom her! Og god kaffe;)))
    Hilsen naboen....

    SvarSlett
  2. Takk for sist, hyggelig å møte dere...Lykke til, ser ut til dere har fått inn masse fint allerede:=)

    SvarSlett