tirsdag 13. november 2012

Nyheter og tradisjoner.

God morgen ! :) 

I går kom det en palle med varer igjen.  Jeg fikk så lyst til å dele noen av  nyhetene fra 
Jeanne d´Arc Living med dere og en liten tradisjon fra mamma. 

Når julepynten blir tatt ned, så dukker mye fint frem. På toppen av den ene esken, fint sammenbrettet i en pose,  ligger historiene vi alle liker å lese på. 
Mamma bruker å skrive litt fra året som har gått. Store og små hendelser. Sorg og gleder. Ja, om livets eventyr. :) Dette er like koseli å lese hver gang. Denne tradisjonen har jeg tatt med meg, og mine barn synes også det er artig lesing. Jeg legger også med feks. brev som er til julenissen og noen ønskelister. Jeg har også brukt tilfeldige ark, men nå har jeg fått noe fint som passer til dette. ;)


 Denne nydelige boken . Synes den passer perfekt. 
Noen skriver  sikkert allerede, og kanskje flere fikk  lyst til å begynne ? ;) 
Mamma avslutter bestandig med: Håper det er de samme som pynter og ordner til neste jul også. 


Fikk også inn denne nydelige fotoalbumen. 
Flott julegave til gode venner.
Velkommen innom på en hyggelig julehandel i butikken.  


Ønsker alle en strålende dag.
Klem fra Trine i Strømmen :D 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar