mandag 7. november 2011

Julebutikk

Så er butikken julepyntet , og klar for å  få  kanskje akkurat DEG i førjuls-stemning.
 Det er kommet inn masse nyheter. Alt fra kjoler, smykker, serviser, kuler, lykter i mange varianter, små fjøsnisser, duket, pledd og m.m...





Høsten og førjulstiden er en den tiden på året jeg liker aller best, og jula er høydepunktet. :)
Så kolles får vi til ei førjulstid uten stress og kav?   Tja, si det. Jeg har ikke funnet svaret. Men etter at jeg fikk ME, så har jeg måtte lære meg at alt går ikke som jeg hadde tenkt det. Det hender ganske ofte faktisk. Kanskje så gjør det ingen ting om noen skap ikke blir vasket inni akkurat før jul, eller et rom ikke  blir vasket før til påske. For hvor mange ser det? Eller er det jeg som tror eller forventer at andre ser det? Det beste er å gjøre det vi selv greier,når vi har ork og tid, uansett tid på året . ;)
 Jeg tror det er viktig å ta seg tid til litt kos også.
Det gjorde jeg og en veninne i dag. Begge hadde vi tatt turen rundt i våre hus, og ingen av oss greide å se hvor vi skulle begynne. ;)( Hmmm :P ) Så jeg lagde  litt god drikke, smurte på julebrød med brunost, dekte bordet  og tente  lys. Du kan tro vi koste oss. Om vi fikk gjort noe?  JA. Vi koste oss sammen ;)Og det får en både overskudd og arbeidslyst av.
 Hos meg er det et rom som er klart til jul, og det er min lille butikk. Håper du får lyst til å komme  etter en titt på bildene under.  Ta turen innom, sett deg på benken å kos deg med noe varmt i koppen mens du titter litt. Og kanskje kommer julestemninga snikende til deg også  ;)



Kjempesøte kakebokser fra Jeanne d´Arc Living.

Kjempedeilig sengetrekk fra Sagen.

Speil fra Chic Antique. Kun 1 stk.



Ønsker dere en fin førjulstid! :
Klem fra Trine i Strømmen :)

1 kommentar:

  1. Koselig innlegg.
    Og, JA- venninnetid er Absolutt balsam for sjelen ;)
    Titter innom butikken igjen i nær framtid!

    SvarSlett