torsdag 1. desember 2011

Advent

1.desember og åpning av julegata  :)
Da er nedtellingen til den store dagen begynt. Litt styr blir det bestandig i denne førjulstiden, men sannelig så kan en ha mye kos også. I dag er det juletretenning og åpning av julegata i Rissa. I den forbindelse er det åpent til 21.00 på butikkene, og også hos Trine i Strømmen. Og tilbud blir det også. -25% på alle klær i dag. og luke en har også noe å by på. ( Kommer lengre ned på siden) Og selvsagt blir det gløgg og pepperkaker.  Jeg har dekket opp for å få vist frem noe fra butikken.
Flott servise fra Green Gate i rødt. Gled dine gjester med et lite lys. ;)

Nydlige stjernekopper fra Bastion, tåler stekovn og micro.  Brett til koppene og brødkurver fra Mille Moi. Kurv til høyre på bildet er det plast i også, slik at den kan brukes til blomster.Lykt fra Green Gate.

Lilla hører med, og det er bare å bruke fantasien når en skal ordne litt. Har fortsarr adventstall om noen mangler. :)
Jeg elsker dette kurvbrettet fra Mille Moi. Pynt det opp med det hjertet ønsker. Fint på et bord, eller om du har god plass på kjøkkenbenken.
Som du ser er kalenderen kommet opp. Og bak luke 1 i dag ligger disse flotte dukene. Finnes i 2.40 og 3.40.
 I dag - 20% ;)
Jeg har nesten 800 liker til Trine i Strømmen sin side. Vil du hjelpe meg å nå 1000 til jul?? Om du har lyst, del med dine venner, er kanskje du er den heldige som får julegave fra Trine i Strømmen i år. Skriv delt på siden min om du er med. :)

Ønsker alle en fin adventstid.
Klem fra Trine i Strømmen. :)

5 kommentarer:

  1. God kveld i stua!
    Tru det bli flotte "julebord" hos dæ ja!!
    Og det bli topp med konsert i mårra!
    Sees;)
    Ha en fin kveld <3

    SvarSlett
  2. Hei på deg:) Har faktisk IKKE fått med meg at du har blogg....trodde du bare var på facebook:) Men nå vet jeg det...koselig å titte innom, og turen til butikken står for tur. Ser du har masse fint!!
    Butikkturer har begrenset seg til mat i det siste, men kommer plutselig innom:)

    Klem fra Katharina

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Vi skal til Rissa på mandag ettermiddag (den 12. des.) Er du åpen da?
    Hvor i Rissa er det du holder til?

    SvarSlett
  4. På mandager er det desverre stengt. Skulle gjerne åpnet til deg, men jeg er bort akkurat denne mandagen. Men du kan ta mobilnr.mitt, og send på en meld. for å hør om vi er kommet hjem. ;) Jeg holder til midt i sentrumen. Du kjører mellom Rissa-sentret og Torg - sen. I enden svinger du til høyre. Da vil du se et lyst hus med tallet 7 på veggen. Da er du fremme. :))

    SvarSlett
  5. Til Kitty35. Da tar jeg bytur i morgen, så da er det bare å ta turen innom på mandag om du fortsatt har lyst. Ring meg på mobilen og avtal tid. Ha en flott helg.
    Klem fra Trine i Strømmen. :)

    SvarSlett